Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

Ξενοδοχείο χρέωσε την πιστωτική κάρτα πελατών λόγω κακής κριτικής



Ένα ζευγάρι θα πληρώσει και με το παραπάνω την αρνητική κριτική που έκανε στον ιστότοπο αξιολόγησης των ταξιδιωτικών υπηρεσιών TripAdvisor.


Ο Τόνι Τζένκινσον και η σύζυγός του Τζαν από την Βρετανία είχαν καταλύσει στο ξενοδοχείο «Broadway» του Μπλάκπουλ. Μετά την αναχώρησή τους, διαπίστωσαν ότι η πιστωτική τους κάρτα χρεώθηκε  με 100 λίρες παραπάνω.

Αυτό, επειδή στην αξιολόγησή τους χαρακτήρισαν το ξενοδοχείο τριών αστέρων στο παραθαλάσσιο θέρετρο της βόρειας Αγγλίας ως «σάπια, βρομερή καλύβα».

Το ζευγάρι προσπαθεί να πάρει πίσω τα χρήματά του μέσω μιας υπηρεσίας προστασίας των καταναλωτών, αλλά το ξενοδοχείο έχει ως αρχή να προειδοποιεί τους υποψήφιους πελάτες πως θα χρεωθούν περισσότερα χρήματα, αν γράψουν οποιαδήποτε κακή κριτική, σε οποιονδήποτε ιστότοπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου